טעויות שרבים עושים בהרכבת מדחס ספיקה משתנה

גמרת להרכיב ובשעונים שוויון   PSI *85-95 ואין לחצים וקירור  

שמת 750 גרם גז , לדוגמא , החלפת שסתום מייבש והמדחס לא נכנס לפעולה ויש חשוד מידי – המדחס …

ובכן בניגוד למה שחברות הרכב ממליצות – בחום ארצנו הלא אירופאי  ומניסיון לקוחותינו –  עדיף להכניס 650 גרם דרך הדחיסה והיניקה יחד והחלק החשוב לא להפעיל מיד  את המדחס אלא לחכות לאיזון לחצים לפחות חצי שעה ( או 30 דקות…)  ואז להפעיל בסרק ולקוות שהוא לא התקלקל בהפעלה הראשונית הלא נכונה .

אם עדיין לא מייצר לחצים להוסיף לאט 50 גרם גז

ברגע שהמדחס נכנס לפעולה מנתקים את הסעפת ולא מוסיפים גז או שמן 

סיבה נוספת שלא תיתן למדחס לפעול – בשאלה 5 בעמוד זה על עודף שמן במערכת

 *ליתר דיוק 80-95 בערך בגלל הזווית המינימלית הקטנה של פלטת הבוכנות המאפשרת התחלת עבודה ושימון גם כשהמדחס לא פועל

לבעיות מוכרות יכולות לפעמים להיות סיבות לא מוכרות וכל פעם – כדאי תמיד לבדוק יותר מאופציה אחת ולהתייעץ ולשתף כמה שאפשר

 

 

כל האמור לעיל הוא מניסיון לקוחותינו  –  מהשטח לא מחליף הוראות טכניות וחוקים והגיון  …

 

 מומלץ להתייחס לכל הנ"ל כזווית ראיה נוספת לשיפור בעיה מוכרת ואין בה הוראה לפעולות המנוגדות להוראות הטכניות הרגילות ואינן באות במקום היגיון או פתרון בעיות אחרות שאולי קיימות במערכת