מדחס אחר מדחס נשרף , מרעיש או לא מקרר על ספארי וונדורה או סונומה

הוספת מאוורר חזק נוסף פותרת הרבה בעיות לחצים –

כדי לוודא  שהבעיה במעבה בעלי מקצוע מתיזים מים על המעבה ואם יש שינוי כאן הבעיה

בדיקה פשוטה נוספת – האם הפן-קלצ' מסתובב  בקלות ביד

כשהמאוורר חשמלי בעל שתי מהירויות – לבדוק שנכנס למהירות שניה .

במערכות כפולות – יש המוסיפים מאוורר נוסף לפני המערכת האחורית

בסוונה וסונומה במדחס המתחבר ב- 4 ברגים – סגירה לא מאוזנת תגרום לעיוות אמצע המדחס ונזילה

יש לסגור בהצלבה כמו שסוגרים גלגל רכב

לפעמים כתוצאה מהתחממות המנוע מתעוותת התושבת וסגירה חזקה תקלקל את המדחס

מנוע מתחמם פוגע בקירור ובסופו של דבר נהרס מדחס אחרי מדחס

 

 

לבעיות מוכרות יכולות לפעמים להיות סיבות לא מוכרות וכל פעם – כדאי תמיד לבדוק יותר מאופציה אחת ולהתייעץ ולשתף כמה שאפשר

 

 

כל האמור לעיל הוא מניסיון לקוחותינו  –  מהשטח לא מחליף הוראות טכניות וחוקים והגיון  …

 

 מומלץ להתייחס לכל הנ"ל כזווית ראיה נוספת לשיפור בעיה מוכרת ואין בה הוראה לפעולות המנוגדות להוראות הטכניות הרגילות ואינן באות במקום היגיון או פתרון בעיות אחרות שאולי קיימות במערכת